OHLASY KLIENTŮ

« Zpět na blog

OHLASY KLIENTŮ

Ohlasy z kurzu Manažerské dovednosti 2013/ 2014

Ačkoliv jsem byl na školení nominován vedením naší firmy a zprvu jsem měl ke kurzu určitou nedůvěru, ihned po první lekci jsem si uvědomil, jak užitečné pro mne může toto školení být. Očekávání, které jsem tedy získal po první lekci se po uzavření té poslední i naplnilo. Výsledkem je, že si mnohem lépe a efektivněji plánuji svůj pracovní den – při tom trávím méně času v kanceláři a více s rodinou. Vedle mnoha jiných, je toto pro mne osobně asi ten největší a současně i nejlépe a nejjednodušeji měřitelný přínos. Ještě jednou Vám děkuji a budu se těšit třeba v budoucnu na další vzájemnou spolupráci S přáním krásného dne Martin Zima Senior Manager After Sales“

 

Kurz byl pro mne přínosný, protože se hlavně zaměřoval na využití poznatků v praxi, řešení reálných problémů dle potřeby účastníků.

Oceňuji také velmi vřelý, osobní a profesionální přístup paní lektorky. Byl to opravdu produktivně vynaložený čas a úsilí. Igor Rolínek, Česká podnikatelská pojišťovna“

Dobrý den paní Ivo, od té doby, co jsme se viděli naposledy, myslím na to, jakým způsobem správně vystihnout to, co vše jsem si v rámci kurzu uvědomil. Jako jednoznačně největší přínos do mého profesního, ale i osobního života je „poznání sebe sama“. Uvědomit si, že ne vše musí být tak, jak si představuji já. Nechávat lidem v okolí prostor pro tvorbu vlastních nápadů a neříkat jim: „Takto to udělej, protože tak je to správné!“ A nejkrásnější na tom je, že to funguje. Ve finále mám více času na vlastní záležitosti a dýchá se mi o mnoho lehčeji. Pepa – Projektant ve strojírenské firmě“

 

Ohlasy z kurzu Problem Solving prosinec 2013

Dobrý den Ivo. Dovoluji si zaslat své hodnocení Vašeho kurzu, kterého jsem se zúčastnil minulý týden. Oceňuji strukturalizaci Vašeho semináře, od počátku bylo definováno, kterým oblastem se chceme/budeme věnovat, čímŽ jsme ušetřili spoustu času. I přes malý počet účastníků (což pro Vás byla určitě velká výzva) se podařilo nasimulovat případové situace a byli jsme schopni si vyzkoušet některé Vámi přednášené metody. Psychologie byla pro mě příjemným zážitkem, díky této části jsme mohl zmapovat některé mé znalosti a stavy. Materiály jsou dostatečné, jednoduché a přehledné. Snad bude toto krátké hodnocení alespoň částečným poděkováním za Váš seminář a budu se těšit na další, navazující např. v oblasti vyjednávání. S přáním příjemného dne Dušan Nový“

 

Ohlasy kurzu Timemanagement 2013

Nedávno jsem se zúčastnil kurzu „Timemanagement s využitím transakční analýzy“ vedeného lektorkou Ivou Navrátilovou. Byl jsem více než zvědavý, zda se všechny mnou vykonávané pracovní činnosti dají dělat efektivněji a v kratším časovém úseku. Každý z nás se podělil o svůj vlastní příklad způsobu trávení času, ať už pracovního či soukromého a postupnými kroky jsme si v sobě našli příčiny, proč některé věci děláme špatně a co nám krade náš drahocenný čas. Sám jsem byl překvapený svou vlastní vnitřní pohnutkou, o které jsem neměl ani ponětí a která mě nutila dělat věci jiným způsobem, časově mnohem náročnějším, než bych si přál. Učím se s tím bojovat a cítím na sobě mnoho pokroků i větší spokojenost sám se sebou. V práci se mi daří dokončovat rozdělané věci včas, kvalitněji a stejná pravidla mi pomáhají i v osobním životě. Kurz byl tak pro mne velice přínosný a Ivě mnohokrát děkuji za pootevření dveří do mého vnitřního světa. Michal Šustr UBIS CZ“

 

Ohlasy z kurzu Efektivní komunikace 2013

Ahoj Ivo, Chtela jsem podekovat za prijemne skoleni, kde jsem se dozvedela spoustu novych, zajimavych a uzitecnych veci. Skvely osobni pristup, dostatek prikladu a rad pro vyuziti TA nejen v praci. Preji mnoho uspechu. Denisa UBIS“